Ostatní

Ostatní

Ostatní
více o produktu - VÝPRODEJ - Ventilátor radiální 300mm LH, 5026343, Bawax
více o produktu

VÝPRODEJ - Ventilátor radiální 300mm LH, 5026343, Bawax


kód zboží: 001.0046
ověřujeme dostupnost ⏳

Objednejte u nás VÝPRODEJ - Ventilátor radiální 300mm LH, 5026343, Bawax.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "VÝPRODEJ - Ventilátor radiální 300mm LH, 5026343, Bawax" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samec 5502-6-8 (5502-06B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samec 5502-6-8 (5502-06B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3411
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samec 5502-6-8 (5502-06B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samec 5502-6-8 (5502-06B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samec 5502-6-8 (5502-06B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samec 5502-4-8 (5502-04B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samec 5502-4-8 (5502-04B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3412
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samec 5502-4-8 (5502-04B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samec 5502-4-8 (5502-04B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samec 5502-4-8 (5502-04B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samec 5502-8-8 (5502-08B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samec 5502-8-8 (5502-08B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3413
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samec 5502-8-8 (5502-08B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samec 5502-8-8 (5502-08B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samec 5502-8-8 (5502-08B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samice 5505-4-8 (5505-04B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samice 5505-4-8 (5505-04B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3421
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samice 5505-4-8 (5505-04B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samice 5505-4-8 (5505-04B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samice 5505-4-8 (5505-04B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samice 5505-6-8 (5505-06B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samice 5505-6-8 (5505-06B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3422
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samice 5505-6-8 (5505-06B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samice 5505-6-8 (5505-06B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samice 5505-6-8 (5505-06B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
více o produktu - Rychlospojka samice 5505-8-8 (5505-08B-08), Aeroequip
více o produktu

Rychlospojka samice 5505-8-8 (5505-08B-08), Aeroequip


kód zboží: 721.3423
ověřujeme dostupnost ⏳
Název produktu:Rychlospojka samice 5505-8-8 (5505-08B-08), Aeroequip
Popis: Osvědčená konstrukce Aeroquip zaručuje plný průtok chladiva spojkou s nízkou tlakovou ztrátou. Byl navržen tak, aby umožňoval bezpečné skladování a snadnou montáž chladicích předplněných komponent klimatizačních a chladicích systémů pro domácí výstavbu, konstrukci vozidel a průmysl na místě. Spojka 5500 má pouze jeden mechanický těsnicí prvek. Poloviny spojky jsou připájeny přímo na trubky (palcová norma), což vylučuje připojení k adaptérům pomocí závitů. Spojka je namontována v přepážkové stěně jednoduchou přírubou. Obě spojky jsou navzájem spojeny šestihrannou maticí. Při oddělení obě poloviny spojky zcela těsní. Ztráta chladiva na jedné straně a pronikání vzduchu a nečistot do chladicího okruhu na straně druhé jsou prakticky nemožné. K dispozici jsou prachové krytky a prachové zátky pro ochranu polovin spojky
působí také jako dodatečné těsnění během skladování a přepravy. Samotěsnící funkce spojek umožňuje tovární předplnění součástí klimatizační jednotky. Tím se zabrání časově náročné evakuaci a naplnění systému v místě instalace.
Použití:Samotěsnící spojky Aeroquip řady 5500 byly navrženy pro připojení chladicích vedení pro klimatizační a chladicí systémy.
Montáž:1) Vyvrtejte otvory v přepážce nebo desce pro připojení poloviční spojky 5502 a pro šrouby pro montáž příruby. Před umístěním na přepážku sejměte kryt proti prachu. Smontujte vnitřní polovinu spojky nasunutím příruby přes konec spojky (před pájením trubek) a její montáž na přepážku pomocí samořezných šroubů. Před pájením nasaďte protiprachový uzávěr.
2)Při pájení polovin spojky na konce trubek je třeba dodržet následující pracovní postup, aby nedošlo ke snížení plynotěsnosti spojky. Před pájením měděnou polovinu z pájené strany vyfoukejte dusíkem. Pájecí bod musí být uvnitř spojky obklopen dusíkem, aby se zabránilo tvorbě vodního kamene během pájení. Umístěte poloviny spojky do 20-25 mm hluboké tekoucí vody, aby se pryžová těsnění nespálila nebo pájená membrána neprosakovala teplem vznikajícím na pájeném švu. Pokud pracovní podmínky znemožňují chlazení ponorem, obalte spojku mokrým hadrem a udržujte ji vlhkou tak, že ji během pájení namáčíte. "4003 U" se používá jako pájka. Teplota tavení se pohybuje mezi 595 a 630 °C, potřebné tavidlo je již obaleno kolem kovové pájky jako plášť. Pokud je tato pájka správně zpracována, není již nutné omítání. Jako zdroj tepla může sloužit jednoplamenný malý hořák, který umožňuje pájení bez zabarvení. Doporučuje se však dvouramenná tzv. klešťová svítilna
jeho protilehlé trysky zajišťují rovnoměrnější rozložení tepla kolem pájené trubky.
3) Vizuálně zkontrolujte pájené spoje a znovu nainstalujte těsnicí krytky nebo zátky.
4) V případě potřeby očistěte závity obou polovin spojky čistým hadříkem, abyste zabránili zachycení nečistot a vlhkosti v systému.
5) Poté matici našroubujte rukou, dokud nebudou závity zajištěny, a utáhněte dvěma přesně padnoucími nebo nastavitelnými klíči, dokud nebude cítit znatelný odpor. Šestihrannou matici a přepážku nebo protilehlý šestihran axiálně označte a matici dále utahujte, až budou značky vzájemně posunuty o 1/4 otáčky (cca 90°). Tím se vytvoří nepropustné kovové spojení mezi polovinami spojky.

Objednejte u nás Rychlospojka samice 5505-8-8 (5505-08B-08), Aeroequip.
Změna údajů vyhrazena
Cena i stav skladu produktu "Rychlospojka samice 5505-8-8 (5505-08B-08), Aeroequip" jsou orientační, aktuální stav zjistíte zde, nebo na emailu obchod@schiessl.cz
Home Schiessl
Facebook Schiessl
Silou hlasu
CzechEnglish German
Nákupní košík
FIRMA
KATALOGY KE STAŽENÍ
PODPORA
ONLINE KATALOG
HOME Schiessl
VOLNÁ MÍSTA

Created by © 2008 - 2022 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek